Jakie sposoby dostawy oferujecie?
8,60zł – dostawa do paczkomatu OrlenPaczka
14,99zł – dostawa do paczkomatu InPost
25zł – wysyłka kurierem DPD
0zł – przy zamówieniach powyżej 1000 zł
Czy mogę odebrać moje zakupy osobiście?
Tak, możesz wybrać opcję odbioru w naszym Showroomie. Mieści się on przy ulicy Daniłowiczowskiej 18 w Centrum Warszawy, blisko pl. Bankowego.
Możesz do nas wpaść:
w poniedziałki, środy i piątki między 16:00 a 20:00 lub we wtorki, czwartki między 10:00 a 13:00.
W soboty Showroom działa między 10.00 a 14.00
W razie potrzeby kontaktu z Showroomem, możesz do nas dzwonić na numer 502 595 719. Telefon odbieramy w godzinach pracy Showroomu.
Jak długo będę czekać na zakupione ubrania?
Każde ubranie szyjemy na zamówienie. Dlatego, czas między dokonaniem zakupu a otrzymaniem przesyłki będzie się różnił w zależności od ubrania jakie wybierzesz i ilości poprzednich zleceń jakie mają nasze wspaniałe krawcowe. Aktualnie terminy realizacji mieszczą się w przedziale 7-14 dni roboczych.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy do większości miejsc w Europie i strefie Shengen. Wysyłkę realizujemy kurierem lub priorytetową wysyłką Poczty Polskiej.
Obecnie koszt wysyłki do poszczególnych krajów prezentują się następująco:
Austria: 77zł
Belgia: 50zł
Czechy: 50zł
Dania: 77zł
Estonia: 77zł
Finlandia: 80zł
Francja: 77zł
Grecja: 100zł
Hiszpania: 80zł
Holandia: 77zł
Liechtenstein: 77zł
Litwa: 77zł
Luksemburg: 77zł
Łotwa: 77zł
Niemcy: 50zł
Norwegia: 120zł
Szwecja 120zł
Portugalia: 120zł
Słowacja: 50zł
Słowenia: 77zł
Węgry: 77zł
Wielka Brytania: 150zł (plus opłaty celne naliczane podczas odprawy celnej, opłacane przy odbiorze przesyłki)
Włochy: 80zł
Co stanie się jeśli nie odbiorę na czas przesyłki z zamówieniem i wróci ona do was?
W codziennym biegu każdej z nas zdarza się o czymś zapomnieć, niekiedy także odbiór paczki z paczkomatu może “wylecieć z głowy”. Aby temu zapobiec zachęcamy nasze Klientki do zainstalowania aplikacji Inpost i/lub OrlenPaczkai zezwolenia jej na wyświetlanie wiadomości push: w ten sposób aplikacja sama będzie przypominała Ci o oczekującej na Ciebie w paczkomacie przesyłce z zamówieniem z By Your Side. Umożliwi ona również przedłużenie czasu odbioru paczki, jeśli miałabyś się nie wyrobić z jej odbiorem.
Jednak jeśli wszystkie te sposoby zawiodą i paczka wróci do nas, oczywiście chętnie ponownie wyślemy do Ciebie zamówienie, będziemy Cię jednak musiały obciążyć kosztem powtórnej wysyłki (my ze swojej strony ponosimy koszt powrotu paczki do nas, bo Inpost i OrlenPaczka obciążają nas za niego opłatą jak za standardową przesyłkę).
W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą mailowo i po ustaleniu nowej formy wysyłki prześlemy Ci odpowiedni paragon do opłacenia przelewem bądź umożliwimy opłacenie ponownej przesyłki przez nasz sklep internetowy.