Wymiana i zwroty

Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?

Tak. Bywa, że zamówiony rozmiar lub fason z jakiegoś powodu nie odpowiada. Każde zakup zrealizowany w naszym sklepie możesz zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj proszę, że towar, który do nas odsyłasz nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim do Ciebie dotarł (wraz z nieoderwanymi metkami). Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni. Gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy w sposób zgodny z Twoją metodą płatności.

Zwracane przez Ciebie ubrania trafią do showroomu, gdzie zostaną odsprzedane komuś innemu.

Co muszę zrobić by zwrócić zakupione ubranie?

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz dowodu zakupu – paragon lub fakturę – oraz wypełniony formularz zwrotu. Wyślij go do nas na adres: By Your Side, ulica Orla 6b lok 37, 00-143 Warszawa. Możesz też nadać przesyłkę do paczkomatu InPost o numerze WAW77N, podając jednocześnie numer telefonu (503084960) oraz kontakt mejlowy (kontakt@byyourside.pl).
GORĄCA PROŚBA:
NIE WYSYŁAJ DO NAS ZWROTÓW ZA POŚREDNICTYWEM POCZTY POLSKIEJ. Niestety lokalny listonosz bardzo nie lubi zostawiać nam awizo i często nie dowiadujemy się o zwrotach na czas, a one wracają do nadawcy. Szkoda byłoby, aby Twój zwrot spotkała taka niepotrzebna wycieczka zwrotna.

Co jeśli nie dokonam zwrotu w terminie 14 dni?

Każdemu zdarza się o czymś zapomnieć, dlatego rozumiemy sytuacje, w których możesz chcieć zwrócić zamówienie po upływie 14 dni. W takim wypadku zaoferujemy Ci wymianę produktów z zamówienia na inne, odpowiadające kwocie Twojego pierwotnego zamówienia.

Jak mogę wymienić zakupione ubranie na inne?

Proces wygląda podobnie jak przy zwrocie produktu (punkt powyżej), z tą różnicą że potrzebujemy od Ciebie informacji na jakie ubranie chciałabyś dokonać wymiany. Aby przyspieszyć proces, w międzyczasie poinformuj nas mejlowo (na adres kontakt@byyourside.pl) o potrzebie wymiany, wskaż jaki produkt i rozmiar wymieniasz i jaki chciałbyś otrzymać w zamian. Dzięki temu będziemy mogły jak najszybciej rozpocząć szycie nowych ubrań dla Ciebie.

W przypadku wymiany, koszty przesyłki do nas leży po Twojej stronie. Wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt. Ewentualną dopłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on droższy), dopłacasz przelewem na konto. Ewentualną nadpłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on tańszy), zwracamy na wcześniej ustalone z Tobą konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie wymienionego towaru.

Co powinnam jeszcze wiedzieć?

Zależy nam by jak najszybciej odebrać Twoją przesyłkę ze zwrotem lub wymianą i móc szybko zadziałać. Dlatego prosimy nie nadawaj przesyłek pocztą polską, bo nasz listonosz nie lubi zostawiać awizo. Także, nie wysyłaj na adres wystawcy faktury VAT, bo to nie jest nasza siedziba. Wysyłanie do showroomu też jest problematyczne, bo jesteśmy tam tylko w określonych godzinach i często mijamy się z kurierem.

Czy mogę zwrócić ubrania zakupione z opcją odbioru osobistego w Showroomie?

Tak. Fakt, że zdecydowałaś się na odbiór osobisty w naszym Showroomnie nie zmienia faktu, ze na odstąpienie od umowy zakupu przysługuje Ci 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oczywiście, Klientki które przychodzą odebrać swoje zamówienia do Showroomu zachęcamy, by przymierzyły ubrania na miejscu i od razu dokonały ewentualnego zwrotu.

Czy artykuły zamówione lub zakupione w Showroomie można zwracać?

Klientkom, które jednak chciałyby oddać ubrania, które zamówiły w Showroomie oferujemy możliwość ich wymiany. Jeśli będziesz chciała zrezygnować z showroomowego zamówienia, będziesz mogła wybrać nowe produkty od razu lub wygenerujemy dla Ciebie kod zniżkowy na odpowiednią kwotę, który będziesz mogła wykorzystać w trakcie zakupów w naszym sklepie internetowym w okresie 12 miesięcy od daty wymiany.

Artykuły zakupione w Showroomie “z wieszaka” nie podlegają prawu do zwrotu, dlatego Klientki zawsze prosimy by dokonywały zakupów rozważnie ;).