Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?
Tak. Bywa, że zamówiony rozmiar lub fason z jakiegoś powodu nie odpowiada. Każde zakup zrealizowany w naszym sklepie możesz zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj proszę, że towar który do nas odsyłasz nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim do Ciebie dotarł (wraz z nieoderwanymi metkami). W przeciwnym razie możemy odmówić przyjęcia zwrotu, lub obniżyć sumę zwracanych środków o koszt utraty wartości zwracanego artykułu. Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni. Gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy w sposób zgodny z Twoją metodą płatności.
Co muszę zrobić by zwrócić zakupione ubranie?
Zakupione ubranie możesz zwrócić wysyłając je do nas pod podany adres.
Do paczki ze zwracanym produktem dołącz wypełniony formularz zwrotu.
Wyślij go do nas:
By Your Side, ulica L. Rydygiera 13a/17, 01-793 Warszawa.
Możesz też nadać przesyłkę do paczkomatu InPost o numerze WAW401M (znajdującym się przy Ludwika Rydygiera 8, Warszawa 01-793), podając jednocześnie numer telefonu (503084960) oraz kontakt mailowy (kontakt@byyourside.pl).
GORĄCA PROŚBA:
NIE WYSYŁAJ DO NAS ZWROTÓW ZA POŚREDNICTYWEM POCZTY POLSKIEJ. Niestety lokalny listonosz bardzo nie lubi zostawiać nam awizo i często nie dowiadujemy się o zwrotach na czas, a one wracają do nadawcy. Szkoda byłoby, aby Twój zwrot spotkała taka niepotrzebna wycieczka powrotna.
Jaki jest koszt dokonania zwrotu?
Sam zwrot zakupionych artykułów jest bezpłatny, jednak to po Twojej stronie leży pokrycie kosztu przesłania do nas zwracanych produktów.
Pamiętaj również, że zgodnie z naszym Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami jako Sprzedawca, dokonując zwrotu środków, jesteśmy zobowiązane zwrócić Klintce koszt zakupionych towarów wraz z kosztem najtańszej dostępnej dla danego produktu opcji wysyłki. W naszym sklepie najtańszą opcją wysyłkową jest przesyłka OInPost, a jej koszt to 14,99zł. Jeśli zdecydujesz się na inną formę wysyłki (kurier DPD) nie otrzymasz zwrotu pełnej kwoty, którą zapłaciłaś dokonują zakupu, lecz kwotę pomniejszoną o różnicę w koszcie wysyłek.
Co jeśli nie dokonam zwrotu w terminie 14 dni?
Każdemu zdarza się o czymś zapomnieć, dlatego rozumiemy sytuacje, w których możesz chcieć zwrócić zamówienie po upływie 14 dni. Jeśli uda Ci się zwrócić nam między 14 a 30 dniem od jego otrzymania zaoferujemy Ci wymianę produktów z zamówienia na inne, odpowiadające kwocie Twojego pierwotnego zamówienia lub wyższej.
Jak mogę wymienić zakupione ubranie na inne?
Proces wygląda podobnie jak przy zwrocie produktu (punkt powyżej), z tą różnicą że potrzebujemy od Ciebie informacji na jakie ubranie chciałabyś dokonać wymiany. Aby przyspieszyć proces, w międzyczasie poinformuj nas mailowo (na adres kontakt@byyourside.pl) o potrzebie wymiany, wskaż jaki produkt i rozmiar wymieniasz i jaki chciałbyś otrzymać w zamian. Dzięki temu będziemy mogły jak najszybciej rozpocząć szycie nowych ubrań dla Ciebie.
W przypadku wymiany, koszty przesyłki do nas leży po Twojej stronie. Wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt. Ewentualną dopłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on droższy), dopłacasz przelewem na konto. Ewentualną nadpłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on tańszy), zwracamy na wcześniej ustalone z Tobą konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie wymienionego towaru.
Co powinnam jeszcze wiedzieć?
Zależy nam by jak najszybciej odebrać Twoją przesyłkę ze zwrotem lub wymianą i móc szybko zadziałać. Dlatego prosimy nie nadawaj przesyłek pocztą polską, bo nasz listonosz nie lubi zostawiać awizo. Także, nie wysyłaj paczek na adres wystawcy faktury VAT, bo to nie jest nasza siedziba. Wysyłanie do showroomu też jest problematyczne, bo jesteśmy tam tylko w określonych godzinach i często mijamy się z kurierem.