POGŁĘBIAMY PROMOCJĘ!!! Z kodem SIERPNIOWE30STKI aż 30% rabat na produkty z kategorii SHOWROOM!!!

Płatności, rabaty i promocje

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

Do wyboru masz kilka opcji. Możesz skorzystać z szybkiej płatności online poprzez PayU. Wtedy wygodny i bezpieczny sposób przekierujemy Cię na stronę na której wybierzesz swój bank i dokonasz opłaty. Jeśli nie chcesz logować się do swojego banku, możesz także podać dane swojej karty płatniczej. Obsługujemy karty MasterCard oraz VISA. Inna opcja to płatność przez system PayPal.

Możesz także zdecydować się na przelew bankowy zrobiony przez Ciebie bez pośrednictwa żadnego systemu płatniczego. Wtedy prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy moje zakupy u Was są bezpieczne?

Na naszej stronie zainstalowaliśmy certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

 

Jak długo czekacie na wpłatę po wybraniu opcji płatności przelewem?

Zdarza się, że Klientki składają zamówienie, po czym rozmyślają się i nie dokonują płatności. To normalne, każdy ma prawo się rozmyślić.
Zależy nam jednak, by wybrane przez nie ubrania lub zarezerwowany na poczet ich zamówienia kawałek materiału nie zmarnowały się i chcemy jak najszybciej udostępnić możliwość zamówienia ich pozostałym Klientkom.

Z tego powodu na przelewy za zamówienia, w których Klientka wybrała opcje płatności przelewem czekamy 3 dni robocze licząc od dnia następnego po dniu ich złożenia. Obowiązuje tu termin zaksiegowania środków na naszym koncie. Po tym czasie nieopłacone zamówienia zostają anulowane.
Jeśli boisz się, że środki mogą do nas nie dotrzeć na czas, mimo iż przelew został wykonany w odpowiednim terminie, możesz nam przesłać potwierdzenie przelewu w wiadomosci email. Wtedy na pewno nie anulujemy Twojego zamówienia.

 

Czy promocyjne kody łączą się ze sobą sumując rabaty?

Często oferujemy naszym Klientkom kody promocyjne na wybrany kolor lub print bądź na artykuły z wybranej kategorii produktów (sukienki, spódnice, bluzki , showroom etc).
Takie kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami ani kodami promocyjnymi, chyba że wyraźnie jest zaznaczone, dotyczą zakładki OUTLET, w której są wyłącznie przecenione produkty.

Kody rabatowe pozwalające obniżyć wartość koszyka zakupowego, pozwalają na obniżenie tej wartości również w wypadkach, w których w koszyku znajdują się produkty już przecenione. Te kupony nie łączą się jednak z innymi kuponami i nie pozwalają sumować rabatów.

Kody, które wysyłamy Klientom indywidualnym, opiewające na konkretną kwotę (np. w ramach procedury zwrotu zamówienia w okresie pomiędzy 14 a 30 dniem od jego otrzymania) pozwalają na połączenie ich z innymi kodami promocyjnymi i na zsumowanie rabatów. Zadziałają również na już przecenione produkty.